تحقیق کلمات کلیدی (Keywords Research)
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا، می بایست درباره کلمه ها کلیدی بازرسی فرمائید و کلیدواژه‌های مربوط به قضیه را آیتم تحقیق قرار دهید. می بایست بدانید چه نوع کلماتی آیتم اعتنا یوزرها جای‌دارد و آن ها از چه کلماتی در جستجوهای خویش به کارگیری می‌نمایند. بعد از آن با به کارگیری از همین لغت ها محتوایی اثرگذار برای‌شان ایجاد فرمائید.

تعداد کلماتی کیوردها نباید بیش تر از حد مجاز باشد به دلیل آن که به‌دنبال رعایت نکردن این قضیه از جانب الگوریتم های گوگل مجازات میشوید. توزیع عبارات کلیدی در متن بایستی به صورتی صورت پذیرد که لطمه‌ای به متن و مفهوم جمله ها نزند.

 

دوره آموزش سئو

آکادمی رایا پارس

what is seo

از سایر طریق‌های به کارگیری از لغت ها کلیدی، به عمل بردن مترادف و هم معنی لغت ها یا این که استعمال از عبارات کلیدی Long Tail میباشد. در شیوه Long Tail میتوانید از یک عبارت به کارگیری فرمایید. از جمله در‌حالتی که واژه و کلمه کلیدی شما «seo» باشد، در شیوه Long Tail یا این که دم دراز میتوانید به مکان واژه و کلمه « seo» از عبارات دیگری مانند تکنیک‌های seo، اشکال بهینه سازی، کاربرد seo، کیفیت تلاش seo و … به کارگیری نمایید.

بیشتر بخوانید : معنای حقیقی وواقعی لغات کلیدی Long tail چیست؟
رعایت ساختار در تایپ کردن متن

خواسته از رعایت ساختار این میباشد که در هنگام تایپ کردن متن، برای تیتر‌ها از تگ H۱ و برای پایین تیترها از تگ H۲ و برای تحت شاخه ها از H۳ استعمال شود.

به کارگیری از فیلم و تصویر

می بایست در حیث داشته باشید که همگی یوزرها شکیبایی قرائت نوشته‌ی‌علمی و مطالب را ندارند، به همین مراد استعمال از عکس و فیلم می تواند هم چگونگی کاغذ و هم واحد سنجش جذابیت برگه را بالا پیروز شود که به موجب آن ترافیک وبسایت ارتقا پیدا خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو , آکادمی رایا پارس , what is seo ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: